Ταξίδι στην τεχνολογία

Πελάτης
KOTSOVOLOS
Υπηρεσίες
PR and Communications, Events

Η Κωτσόβολος το 2015-2016 (και εν εξελίξει) έκανε μια σειρά από στρατηγικές κινήσεις, προκειμένου να αλλάξει την εταιρική του εικόνα και να ενισχύσει την τεχνολογική εξέλιξη της εταιρείας στο βασικό κοινό του. Η Κωτσόβολος στόχευσε στο

1. Να γίνει ένα κομβικό σημείο για τους λάτρεις της τεχνολογίας και τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τις πιο πρόσφατες καινοτομίες και τάσεις στην τεχνολογία

2. Να γίνει το καταναλωτικό hub για προϊόντα υψηλής τεχνολογίας / ηλεκτρονικές και οικιακές συσκευών

3. Να γίνει το μέρος που βρίσκει και δίνει κάθε είδους λύσεις στο χώρο της τεχνολογίας  

4. Να γίνει το μέρος που είναι πιο κοντά στους νέους

5. Να αναδειχθεί ως το brand name που βρίσκεται εδώ και 65 χρόνια κοντά στην κοινωνία και στις τεχνολογικές εξελίξεις

Με μήνυμα τα «65 χρόνια συνεχούς παρουσίας στον κόσμο της τεχνολογίας» δημιουργήσαμε σειρά ενεργειών που αναδείκνυαν την τεχνολογική ανάπτυξη και εξέλιξη, προκειμένου να ενισχυθεί η θέση της εταιρείας στην αντίληψη του κοινού.

Πρόκληση

Δημιουργία σειράς δράσεων και ψηφιακών διαγωνισμών για την ευαισθητοποίηση του κοινού (καταναλωτών και των μέσων ενημέρωσης), την αύξηση της υψηλής τεχνολογίας και την ενίσχυση του brand experience. 
Επικοινωνία της βαθιάς εμπειρίας και γνώσης της Κωτσόβολος στις τεχνολογικές εξελίξεις, επικοινωνία των 65 χρόνων εμπειρίας της εταιρείας στην ελληνική αγορά, ευκαιρία για να μιλήσουμε για το μέλλον, να επικοινωνήσουμε το παρελθόν και τις πρώτες συσκευές και να τονίσουμε το ρόλο της τεχνολογίας στην καθημερινή μας ζωή.

Υλοποίηση

Συνέντευξη Τύπου για 50 δημοσιογράφους τεχνολογίας/ επιχειρηματικού και οικονομικού ρεπορτάζ

VIP event για 400 προμηθευτές και παράγοντες της αγοράς

3ήμερο διαδραστικό φεστιβάλ τεχνολογίας στην Τεχνόπολη για τους καταναλωτές, που αποτελούνταν από:

- Μουσείο που παρουσίασε συσκευές τεχνολογίας (από την κατασκευή των πρώτων έως και τις πιο πρόσφατες καινοτόμες συσκευές)

- Εργαστήρια γύρω από τη μόδα, ομορφιά, μαγειρική, μουσική, gaming και παιχνίδια για παιδιά δίνοντας έμφαση στο ρόλο της τεχνολογίας σε κάθε δράση

- Αvant premiere της κινηματογραφικής ταινίας του Steve Jobs

Αποτελέσματα

7.300 επισκέπτες

Περισσότερα από 600 άρθρα

Media value αξίας 200K+