Στους Φάρους της Ελλάδας

Πελάτης
SONY MOBILE
Υπηρεσίες
Δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου, Δημόσιες Σχέσεις
Βραβεία
ERMIS BRONZE AWARD 2015

Για τον πελάτη μας Sony Mobile, που ήθελε να λανσάρει μ' έναν διαφορετικό τρόπο το νέο αδιάβροχο smartphone, Μ4 AQUA, θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα νέο, πρωτότυπο περιεχόμενο το οποίο θα ενημέρωνε, εκπαίδευε το κοινό και, ταυτόχρονα,θα προωθούσε τα ειδικά χαρακτηριστικά του νέου smartphone αποδεικνύοντας στην πράξη τη χρησιμότητα τους.

Πρόκληση

Για τον λόγο αυτό, δημιουργήσαμε το πρωτότυπο ντοκιμαντέρ «Στους Φάρους της Ελλάδας», όπου επισκεφθήκαμε φαροφύλακες από επτά φάρους σε διάφορα μέρη της Ελλάδας.Τους ακούμε να αφηγούνται τις προσωπικές ιστορίες τους και να μιλούν για την καθημερινή ζωή τους. Ταυτόχρονα,διαπιστώνουμε πώς το συγκεκριμένο αδιάβροχο smartphone εξυπηρετεί την πολύ απαιτητική ζωή και τις δύσκολες συνθήκες διαβίωσης τους.

Αποτελέσματα

Η δημιουργία του πρωτότυπου ντοκιμαντέρ, η προβολή και η δημοσιότητα που κέρδισε ήταν εντυπωσιακή με συνολικό Media Value: €160,800.


Η πρώτη του προβολή πραγματοποιήθηκε από το κανάλι ΣΚΑΙ στις 17 Οκτωβρίου 2015 με 10.5% τηλεθέαση.Ακολούθησαν επιπλέον δύο προβολές του μέσα στη χρονιά. Παράλληλα, δημιουργήθηκε το αντίστοιχο DVD που μοιράστηκε ως ένθετο στην «Καθημερινή της Κυριακής» (1η Νοεμβρίου 2015, 40.000 αντίτυπα). Μια σειρά από αξιολογήσεις σε έντυπα tech, portals & blogs παρουσίασαν το νέο Μ4 Aqua ως "το απόλυτο mid-range κινητό τηλέφωνο".

Η επιτυχία του εγχειρήματος μας σφραγίστηκε με το ERMIS Bronze Award  2015 στην κατηγορία "Branded Entertainment & Content".

Επισκεφθήκαμε φαροφύλακες από επτά φάρους σε διάφορα μέρη της Ελλάδας.

SONY MOBILE